GARANTIE

Algemeen

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet naar uw wens is. In dat geval voorzien wij u graag van een passende oplossing.

Wanneer een artikel stuk gaat terwijl u dit al langer dan 14 werkdagen in uw bezit heeft dan verhelpen wij uw probleem graag zo snel mogelijk. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Garantietermijn

Onze garantietermijn is afhankelijk van product tot product, vraag ernaar tijdens uw bestelling. Voor de meeste producten hanteren wij een minimale garantietermijn van 1 jaar. Langere garantietermijnen kunnen ook van toepassing zijn en dit zal dan aangeven staan in de documentatie die u ontvangt bij uw bestelling. Mocht uw product buiten de garantietermijn vallen dan kunt u nog altijd contact met ons opnemen.

Procedure

1. Stuur ons een mail dat u een artikel wilt verzenden voor een garantieaanvraag.
2. U ontvangt via mail instructies voor de verzending van het artikel.
3. Na ontvangst van uw zending, stuurt Online Bike Parts u een ontvangstbevestiging via mail.
4. Wij zullen uw product bekijken en zorgen dat uw garantieaanvraag snel zal worden verwerkt.



Online Bike Parts aanvaard Bancontact/Mistercash, iDEAL en PayPal als betaalmiddel